Reklamacije i povrat robe

Naručena roba nije u redu, ili nije prema vašim očekivanjima? Savjetovat ćemo vas kako možete reklamirati robu ili ćemo vam pomoći oko povrata proizvoda.

Želim se žaliti na proizvod ili pošiljku

Ako kupljeni proizvod ne radi kako treba, mi ćemo se pobrinuti za pomoć oko postavljanja, popravke ili zamjene. Obrazac za reklamaciju morate ispuniti i zajedno sa proizvodima poslati na našu adresu.

Zahtevajte robu

Želim odustati od ugovora i vratiti proizvod

Možete odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od isporuke, odnosno vratiti robu kupljenu u našoj e-trgovini bez navođenja razloga. Morate ispuniti obrazac za odustanak od ugovora i poslati ga na našu adresu zajedno sa robom.

Povrat robe

 

FAQ - Odgovori na najčešće postavljana pitanja

1. Kako mogu kontaktirati Odjel za žalbe?

Možete kontaktirati naš odjel za žalbe slanjem e-pošte na: [email protected] .

 

2. Koliko vremena je potrebno za obradu zahtjeva?

Reklamacije obrađujemo promptno, ali najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema.

 

3. Kako postupiti prilikom vraćanja robe?

Možete odustati od ugovora i vratiti robu bez navođenja razloga u roku od 14 dana od trenutka kada vi ili osoba koju ste odredili primite robu. Nakon povrata robe, mi ćemo Vam vratiti uplaćeni iznos kupovine u vidu slanja uplate na Vaš račun.

 

4. Mogu li odustati od ugovora ako kupujem kao kompanija?

Ne, nažalost firma nije fizičko lice i stoga ne može vratiti robu u zakonskom roku od 14 dana kao kod fizičkih lica. Moguć je dogovor o zamjeni robe za druge proizvode.

 

5. Ko snosi troškove slanja vraćene robe?

Vraćanje robe nazad u naše skladište je u potpunosti u vašoj nadležnosti. Ovo se odnosi i na troškove povezane s tim.

 

6. Gdje da pošaljem robu koju želim vratiti?

Prije nego što vratite robu, zapakirajte je propisno i zalijepite naljepnicu s našom adresom na vanjsku stranu pakovanja. Evo adrese za slanje paketa sa vraćenom robom:


Media Leaders sro (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Ali budite oprezni! Nećemo biti odgovorni za stanje u kojem smo primili vaš paket od prijevoznika. Stoga, prije slanja robe ostavite je u originalnom stanju u kakvom je došla od nas, a kutiju napunite materijalom koji će robu zaštititi od oštećenja tokom transporta. Ukoliko se, uprkos tome, nešto desi sa Vašom pošiljkom na putu do nas, odmah kontaktirajte prevoznika koji je od Vas preuzeo paket i zatražite nadoknadu štete.

 

7. Želim zamijeniti robu (npr. zbog pogrešne veličine). Kako da nastavim?

Ukoliko proizvod uopće nije korišten (odnosno, na njemu nema nečistoća - dlaka, prljavštine itd.), samo je isproban, moguća je zamjena proizvoda za drugu veličinu. Međutim, potrebno je popuniti obrazac za reklamaciju i u napomeni navesti zahtjev za zamjenu za drugi proizvod/drugu veličinu.

 

8. Mogu li vratiti bilo koju vrstu proizvoda?

Definitivno ne. Zakonom je precizno definisano koje kategorije robe se ne mogu vratiti. Na primjer, slušalice u uhu (špijunske slušalice) i slično.

Kupac ne može odustati od ugovora čiji je predmet

  1. prodaja robe rađene po posebnim zahtjevima kupca, robe po narudžbi ili robe namjenjene posebno za jednog kupca (npr. izrada neonskog logotipa ili za gobo projektor, naljepnice s imenima po narudžbini prema zahtjevu kupca),
  2. prodaja robe koja je podložna brzom smanjenju ili propadanju kvaliteta,
  3. prodaja robe upakovane u zaštitnu ambalažu, koja zbog zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga nije prikladna za vraćanje i čija je zaštitna ambalaža polomljena nakon isporuke proizvoda (npr. slušalice za uši - špijunske slušalice, sredstvo za čišćenje nitrita i sl. ),
  4. pružanje elektronskog sadržaja koji nije na fizičkom mediju, ako je njegovo pružanje započelo uz izričit pristanak potrošača i potrošač je izjavio da je propisno obaviješten da izražavanjem ovog pristanka gubi pravo na odustanak od ugovora (npr. softversku digitalnu/elektronsku licencu).

 

9. Kada ću primiti uplatu za vraćenu robu?

Novac za vraćenu robu šaljemo najkasnije u roku od 14 dana od prijema paketa i provjere vraćene robe. Po zakonu imamo rok od 14 dana od dana prijema u magacin za obradu robe iz ugovora. Vaš novac ćete dobiti nazad koristeći isti način na koji je uplata stigla nama. Kod ekspresnih plaćanja (kreditna kartica, Google Pay, Apple Pay, itd.), novac će stići na vaš račun u roku od 3 radna dana. Bankovni transfer obično traje 1-3 radna dana. Ako je uplata bila pouzećem, morate popuniti formular broj računa u IBAN formatu (Dodajte i ime primaoca) za povraćaj novca i mi ćemo uplatu vratiti bankovnim transferom.