Naša priča
Kako smo počeli i kakva je bila priča i istorija naše e-trgovine Cool-mania? Ovdje ćemo pokušati da vam ispričamo kako je sve počelo od 2010. do danas :) Zato se zavalite i pročitajte put koji smo prešli i put kojim još uvijek hodamo. Bez vaše podrške ne bismo bili tu gde jesmo.
Ovo smo SAD na početku našeg putovanja :)
Bila je 2010. GODINA...
Ova godina je za naš tim bila godina osnivanja Cool-mania web stranice. Počeli smo u skromnom, malom prostoru od 3 kancelarije i magacina, u potkrovlju, gde je u letnjim mesecima bilo kao pustinja Sahara :) Ali zahvaljujući entuzijazmu koji smo u nju uložili, prihvatili smo to kao izazov, da su počeci teški i da nismo odustajali uprkos vrućini i malom prostoru. A ovako je to izgledalo u našoj kancelariji na fotografiji ispod.
Ovako je izgledala prva verzija web stranice COOL-MANIA
Uspeli smo i uprkos težim uslovima i manjem prostoru, napravili smo prvu verziju e-trgovine iz 2010. godine gde smo zaista imali samo nekoliko proizvoda, pokrenuli sistem naručivanja i otpremu robe. Do tada je naša web stranica radila samo za 3 jezične mutacije. I pored toga, bilo je dosta posla, uglavnom na hvatanju svih "muva ili buba" kako to zovemo, koji se mogu javiti tokom svakodnevnog rada u e-trgovini, na vođenju sistema narudžbi, otpreme, dopune zaliha i ekonomičnosti. i obaveze fakturisanja. Sve smo naučili dok smo vodili e-trgovinu :)
2011. GODINA
Kako bismo stekli svijest i vidljivost naše e-trgovine i privukli pažnju novih kupaca, postavili smo si cilj posjetiti lokalne muzičke festivale, kao što su BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV i dr. - na kojima smo predstavili naše proizvode mladima . Uspeli smo da prikupimo početne, veoma važne kontakte i dobijemo povratne informacije od kupaca, a na osnovu toga smo proširili i naš segment ponuđenih proizvoda koji se u početku sastojao samo od LED proizvoda, kao što su svetleće majice, svetleći kaiševi , party proizvodi i drugo.
2012. GODINA
Ove 2012. godine uglavnom smo se fokusirali na proširenje asortimana sa oko 100 proizvoda na oko 300 proizvoda , čak i ako smo se morali ograničiti na male skladišne prostore od oko 60 m2. To je bilo prilično teško, jer su skoro svakodnevno stizale nove i nove kutije robe i jedva da smo imali kuda da se preselimo. Morali smo da nađemo nekakav sistem jer su nas kutije i roba skoro izbacili iz kancelarije, ali sve smo radili sa ljubavlju i ipak se zabavljali :)
2013. GODINA
Došlo je vrijeme kada smo znali da moramo ići dalje i pronaći nova partnerstva, nove proizvode i odlučili smo posjetiti izložbe elektronike u Hong Kongu. Izložbe su nam bile od velike koristi, pomogle su nam da se orijentiramo u veliki svijet poslovanja. Bila je to prilika da steknemo nove kontakte za poslovne partnere i dobili smo još veći uvid u nove inovativne proizvode, trendove i šta je "IN" i šta bismo mogli početi da prodajemo na našoj web stranici. A nakon prikupljanja kontakata i informacija o dobavljačima, počeli smo sa lansiranjem drugih vrsta našeg asortimana, poput fotoaparata, špijunskih stvari ili raznih zanimljivih gadgeta ili stvari koje morate imati.
Naš izvršni direktor Mário na velikoj izložbi u Hong Kongu
GODINE 2014-2015
U ovim godinama 2014. - 2015. odlučili smo se za sertifikaciju po sistemu upravljanja kvalitetom ISO 9001 . Kako bismo još više zadobili povjerenje naših kupaca, odlučili smo da implementiramo ISO 9001 sistem upravljanja kvalitetom i mapiramo sve procese od prijema narudžbi do otpreme robe, procedure reklamacija itd. Svi procesi u našoj kompaniji se pažljivo prate i imaju svoje precizne procedure za njihovo rješavanje. To je svakako korak ka povećanju konkurentnosti i kredibiliteta naše kompanije i na međunarodnoj sceni.
GODINE 2016-2018
Godine 2016. - 2018. bile su ključne odlučujuće godine za nas u smislu kreiranja potpuno nove Cool-mania web stranice , dodavanja mnogih funkcija i proširenja jezičnih verzija na 20 (trenutno ih imamo do 38). Također smo se fokusirali na dodavanje novih proizvoda, kojih smo tada već imali oko 2000 (trenutno više od 5000). Novi proizvodi iz raznih kategorija kao što je auto moto sekcija, gde smo ostvarili saradnju sa kvalitetnim dobavljačima kamera i sistema za vožnju unazad. Proširila se i kategorija špijunskih proizvoda, gadgeta, must-have, pa čak i party artikala. Dodali smo novu beauty i outdoor kategoriju, koja je odmah pronašla svoje obožavatelje.
GODINA 2019
2019. je bila ključna godina za nas u smislu useljenja u nove prostore. Došli smo do faze da više nismo imali gdje da skladištimo robu naših dobavljača i bilo je bukvalno potrebno preseliti se u nove, vlastite prostorije. Nije samo naš asortiman porastao, već i naš tim od 8 cool-manijaka :) Tako da smo morali tražiti veće prostorije. I tako smo otišli da vidimo novo skladište sa kancelarijama i prostorijom za pakovanje, gde smo mogli da zamislimo naše buduće poslovanje i uspeli smo:) Uostalom, procenite sami.
Originalni prijedlog - vizualizacija izložbenog prostora
Isprva je to bilo samo prazno mjesto ali sa velikim mogućnostima za rad, a kako dosta vremena provodimo na poslu, morali smo razmišljati i kako da prilagodimo i uskladimo rad e-trgovine sa uslovima za udobnost ljudi koji tamo rade, kao i kupci koji će doći da lično vide i kupe robu. I tako smo pripremili početnu vizualizaciju kako će izgledati radni prostori, magacin, kancelarije, društveni objekti, kuhinja i izložbeni prostor , koji će služiti ne samo kao ulazni prostor za klijente, već i kao prezentacija naših proizvoda. Tako da smo imali viziju i pripreme za rekonstrukciju su mogle da počnu.
I počeli smo da se obnavljamo...
Prvo su počeli da se preuređuju unutrašnji prostori, pregrade kancelarija, izložbeni prostor, magacin itd . Istovremeno smo morali da se pozabavimo instalacijom elektro instalacija, klimatizacije, rekuperacije, pločica, trotoara, sanitarnih čvorova itd. Kasnije je došlo vreme za pripremu magacina, slaganje polica za robu na dva sprata. Pored toga, kancelarije su opremljene od kancelarijskih stolova i stolica, preko kompjutera, štampača, telefona, kancelarijskog materijala do olovaka na stolovima :)
Nismo zaboravili ni reklamiranje lokala...
A sve se to dogodilo uz održavanje svakodnevnog funkcionisanja e-trgovine u starim prostorijama, jer smo morali održavati nesmetan tok narudžbi i otpreme robe za naše kupce. Nismo mogli propustiti modifikaciju vanjskih prostora, lijepljenje reklamnih folija kako bi nas ljudi mogli pronaći na novoj adresi :)
I na kraju preseljenje firme i magacina u nove prostorije
I to je bio totalni haos, jer je rad e-trgovine u novim prostorima morao biti prilagođen selidbi (u najprometnije božićne sezone) i istovremeno nošenje na hiljade artikala i sortiranje i skladištenje robe na police su se morale uskladiti, a sve to uz normalan rad e-trgovine i obradu narudžbi , što je izgledalo nemoguće, ali smo i to uspjeli :)
Uspjeli smo! Kompanija se preselila, veliko slavlje i idemo dalje :)
GODINE 2020 - do danas
A ovako izgleda naša kompanija danas kada nas posjetite:) Uspjeli smo u tome uprkos veoma teškom periodu kada su nastupila loša vremena Covid-19 2020. godine, što je primoralo našu kompaniju da se zatvori na nekoliko sedmica i zaista je bilo osjetio u broju ukupnih narudžbi.
Borili smo se kao i svi, nadali se boljem sutra i stalno smo se trudili ići naprijed i donositi vam nove i nove proizvode i poboljšanja za vas.